Kontakt dla mediów:

LOT zaoferuje w wakacje kilkadziesiąt miejsc pracy na Lotnisku Chopina w Warszawie. Już po raz trzeci nowo zrekrutowani pracownicy będą mieć możliwość poznania kulis branży lotniczej i zdobycia cennego doświadczenia w czasie sezonu letniego. W dwóch poprzednich edycjach OdLOTowej pracy do rekrutacji przystąpiło niemal 2 000 osób. Ponad 20 z nich zostało zatrudnionych na stałe po okresie trzymiesięcznej współpracy.

„ Sezon letni jest bez wątpienia dużym wyzwaniem dla branży lotniczej, także pod kątem obsługi pasażerów. Chcąc zapewnić najwyższy komfort podróży, w tym przede wszystkim sprawne przesiadki w warszawskim hubie na nasze połączenia do Europy, Ameryki Północnej i Azji oraz płynność operacyjną w szczycie sezonu wakacyjnego, zaproponujemy naszym pasażerom dodatkowe wsparcie na Lotnisku Chopina. Poprzednie lata pokazały, że to rozwiązanie przynosi oczekiwane efekty” – mówi Maciej Wilk, członek zarządu d.s. operacyjnych. „Bierzemy pod skrzydła osoby, które podczas trzymiesięcznej współpracy mogą kształcić się pod okiem najlepszych specjalistów w branży. Ci, którzy sprawdzą się w wakacje, mają szansę na stałe zatrudnienie.”

Do zadań uczestników tegorocznej edycji projektu będzie należała m.in. asysta przy obsłudze pasażerów w terminalu pasażerskim, udzielanie informacji na temat połączeń LOT-u czy wsparcie pasażerów przesiadających się w Warszawie na dalsze połączenia. Nowi pracownicy we współpracy z lotniskowymi służbami operacyjnymi będą wspierać proces obsługi naziemnej samolotu. Zwiększenie zatrudnienia zapewni także wsparcie agentowi handligowemu i poprawi płynność obsługi pasażerów na Lotnisku Chopina.
Zrekrutowani kandydaci mogą liczyć na pracę u boku doświadczonej kadry w jednej z najdynamiczniej rozwijających się branż na świecie. Ponadto, osobom, które przepracują pełne trzy miesiące LOT oferuje darmowy bilet typu „stand by” w dwie strony na dowolnym kierunku, spośród ponad 120 połączeń dostępnych w regularnej siatce przewoźnika.
Wymagania rekrutacyjne to przede wszystkim dobra znajomość języka angielskiego, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, a także gotowość na nowe wyzwania i dyspozycyjność. Znajomość innych języków obcych oraz zainteresowanie branżą lotniczą będzie dodatkowym atutem. Przewoźnik oferuje kandydatom trzy miesiące współpracy, w okresie od czerwca do października b.r.

Szczegóły oferty dostępne są pod linkiem:
https://skk.erecruiter.pl//Offer.aspx?oid=3082772&cfg=9a567c365d4c4b7793e837ff858191f4&fromSkk=1582268438424&ejoId=100008&ejorId=174914&comId=18797165.

LOT jest dziś najszybciej rozwijającą się linią lotniczą w Europie. W 2019 roku polski przewoźnik przewiózł rekordową liczbę 10 mln pasażerów – o ponad milion więcej niż rok wcześniej i aż o 5,7 mln pasażerów więcej niż w 2015 r. LOT zapewnia komfortową podróż w ramach siatki ponad 120 połączeń na trzech kontynentach. W ofercie polskiego przewoźnika są bezpośrednie rejsy dalekodystansowe do portów w: Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Chinach, Japonii, Korei Południowej, Singapurze, Indiach i na Sri Lance. LOT konsekwentnie zwiększa częstotliwość i udoskonala ofertę na tych kierunkach, wzmacniając tym samym swoją pozycję na europejskim rynku. We flocie przewoźnika jest dziś 90 nowoczesnych samolotów.

Polskie Linie Lotnicze LOT to nowoczesny przewoźnik łączący od 91 lat Europę Środkową i Wschodnią ze światem. W 2019 roku LOT przewiózł 10 mln pasażerów, o ponad milion więcej niż rok wcześniej i aż o 5,7 mln pasażerów więcej niż w 2015 r. LOT zapewnia komfortową podróż w ramach ponad 120 połączeń na świecie. W ofercie polskiego przewoźnika są bezpośrednie rejsy dalekodystansowe do portów w: Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Chinach, Japonii, Korei Południowej, Singapurze, Indiach i na Sri Lance. LOT konsekwentnie zwiększa częstotliwość i udoskonala ofertę na tych kierunkach, wzmacniając tym samym swoją pozycję na europejskim rynku. Połączenia dalekodystansowe obsługuje Boeingami 787 Dreamliner, jednymi z najnowocześniejszych szerokokadłubowych samolotów świata. LOT jest jedną z najbardziej międzynarodowych i rozpoznawalnych polskich marek.

Centrum prasowe
Kontrast:
en de pl