29 kwietnia spółka LOT Aircraft Maintenance Services (LOTAMS) otrzymała Certyfikat HR Najwyższej Jakości 2019, który potwierdza najwyższe standardy zarządzania zasobami ludzkimi. Certyfikat został przyznany przez Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Zasobami Ludzkimi (PSZK).
Certyfikat HR Najwyższej Jakości to potwierdzenie dla pracowników oraz kandydatów, że firma jest dobrym, wiarygodnym i rzetelnym pracodawcą, stosującym najnowsze rozwiązania w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim.
Certyfikat HR Najwyższej Jakości przyznany LOTAMS to zwieńczenie całorocznej pracy i wysiłku bardzo wielu osób. Naszymi bohaterami przede wszystkim są menedżerowie i pracownicy, którzy tworzą naszą kulturę, budują swoje kompetencje i korzystają z narzędzi i wsparcia HR. Dla branży lotniczej szczególnie ważny jest rozwój indywidualny, współpraca zespołowa i utrzymanie najwyższych standardów jakości i bezpieczeństwa. Certyfikat HR Najwyższej Jakości potwierdza, że w tej dziedzinie jesteśmy liderami i możemy sięgać po najwyższe cele. Dla mnie osobiście to też ogromna satysfakcja
z tego, że należymy do wyróżnionych przedsiębiorców. Zawsze jednak będę zwracał uwagę na fakt, że procesy i procedury stanowią jedynie uzupełnienie dla zaangażowania i ciężkiej pracy naszych kolegów i koleżanek oraz dla wsparcia, które codziennie okazują im liderzy zespołów – komentuje Sławomir Facon, Dyrektor Biura Zarządzania Zasobami Ludzkimi w LOTAMS, HR Influencers.
Nagrodzenie pracodawcy to organizacje, które wyznaczają trendy w zarządzaniu zasobami ludzkimi
i promują wysokie standardy zarządzania zasobami ludzkimi w Polsce.
Certyfikat HR Najwyższej Jakości w 2019 roku otrzymały 42 organizacje.
LOT Aircraft Maintenance Services (LOTAMS) jest częścią grupy kapitałowej Polskiej Grupy Lotniczej. Spółka oferuje pełen zakres obsługi technicznej na poziomie obsługi bazowej, liniowej, a także estetyki i wsparcia warsztatowego. Spółka działa jako podmiot niezależny od 2010 roku, kontynuując swoje liczące 90 lat tradycje funkcjonowania jako Baza Techniczna PLL LOT. Odpowiadając na zapotrzebowania klientów i wyzwania stawiane przez dynamicznie zmieniającą się branżą lotniczą, LOTAMS stale poszerza zakres oferowanych usług, skupiając się przede wszystkim na ciągłym rozwoju wysoce wykwalifikowanego personelu. Spółka zatrudnia ponad 1000 specjalistów, którzy są w stanie zapewnić stały, nieprzerwany serwis na siedmiu liniach obsługowych jednocześnie wraz z odpowiednim wsparciem obsługi liniowej oraz rozbudowanym zapleczem warsztatowym (m.in. badania nieniszczące, warsztat kompozytów czy systemów elektrycznych i awioniki). Dopasowane do potrzeb rynku usługi są możliwe, dzięki specjalistycznym szkoleniom wewnętrznym, które daje posiadany certyfikat PART-147. Ponadto, pracownicy LOTAMS biorą również udział w organizowanych przez producentów samolotów szkoleniach, dzięki czemu spółka jest przygotowana na obsługę najnowocześniejszych samolotów na świecie. Spółka LOTAMS jako jedyna w Polsce jest certyfikowaną organizacją projektującą, zgodnie z certyfikatem PART21J, która według standardów EASA może projektować i certyfikować modyfikacje i naprawy wszystkich typów i modeli samolotów
o maksymalnej masie startowej powyżej 5700 kg w zakresie szat graficznych oraz wyposażenia wnętrz kabin pasażerskich.
LOTAMS jest rozpoznawalną na rynku europejskim i światowym bazą, której linie lotnicze z całego świata powierzają swoje floty. Do klientów spółki należą, poza narodowym operatorem PLL LOT S.A., takie linie lotnicze z Europy jak KLM Cityhopper, British Airways CityFlyer, a także z całego świata – DHL, Emirates.
Misją LOTAMS jest oferowanie usług najwyższej jakości poprzez wykonywanie przeglądów technicznych zgodnie z najdoskonalszymi standardami, by zapewnić niezawodność operacji lotniczych i bezpieczeństwo pasażerom.