Największa spółka w Polsce zajmująca się handlingiem, czyli obsługą naziemną samolotów pasażerskich, prywatnych, biznesowych, wojskowych i rządowych. Spółka obsługuje również samoloty i ładunki cargo oraz zarządza kompleksem LS CARGO PARK.
LSAS świadczy usługi w czterech największych portach lotniczych w Polsce – na lotnisku w Warszawie, Gdańsku, Krakowie oraz Katowicach.
Spółka LS Airport Services zatrudnia ponad 3000 pracowników , którzy w ciągu roku obsługują 220 tysięcy operacji oraz dbają o bezpieczeństwo i komfort ponad 24 milionów pasażerów.
LSAS obsługuje ponad 50 przewoźników z całego świata, zapewniając m.in.:
LSAS to także obsługa pasażerów w ramach której świadczone są usługi takie jak: odprawa biletowo-bagażowa, weryfikacja dokumentów podróży, obsługa biletowo-kasowa, prowadzenie biura zaginionego bagażu, obsługa procesu boardingu, asysta pasażerska w drodze do i z samolotu.
Będąc właścicielem kompleksu budynków wchodzących w skład LS CARGO PARK, zlokalizowanego w bezpośrednim sąsiedztwie z płytą lotniska, Oddział Warszawa Cargo świadczy usługi magazynowe w magazynie celnym czasowego składowania.
LS Airport Services S.A. jest także największym dostawcą usług w zakresie handlingu magazynowego w Polsce. Usługi są realizowane w LS Cargo Terminal w Warszawie i Katowicach.
Spółka obsługuje każdy rodzaj ładunków przewożonych drogą lotniczą. Posiada wysoko wyspecjalizowaną kadrę w zakresie obsługi przesyłek AVI (przewóz żywych zwierząt), DG (materiały niebezpieczne), VAL (przesyłki wartościowe), PER (przesyłki łatwopsujące się), CTR (przesyłki w łańcuchu chłodniczym). Z usług LS Cargo skorzystało już ponad 50 linii lotniczych i 150 firm spedycyjnych.
Zespół General Aviation, świadczy kompleksową obsługę samolotów prywatnych, korporacyjnych, rządowych czarterowych, medycznych i wojskowych. W ramach tej usługi oferuje: