Specjalista ds. ServiceDesk

Miejsce pracy: Warszawa
2025

Do Twoich zadań będzie należało:

  • Bezpośrednie oraz zdalne wsparcie użytkowników w zakresie stacji roboczych, drukarek, telefonów
  • Instalacja, konfiguracja i aktualizacja stacji roboczych
  • Inwentaryzacja zasobów IT w zakresie stacji roboczych i urządzeń peryferyjnych
  • Nadawanie uprawnień dla użytkowników
  • Udział w testowaniu nowych rozwiązań
  • Implementację zasad polityki bezpieczeństwa stacji roboczych, systemów, danych

Nasze oczekiwania:

  • Doświadczenie w Dziale HelpDesk/ServiceDesk lub pokrewnym Dziale Wsparcia Użytkownika
  • Wiedza z zakresu systemów Windows, w tym 10 i 11
  • Znajomość pakietu Microsoft Office 365
  • Znajomość zagadnień związanych z konfiguracją sieci LAN, Wi-Fi, VoIP, Active Directory
  • Znajomość języka angielskiego (B1/B2)
  • Sumienność i systematyczność oraz umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy w nowym środowisku
  • Gotowość do pracy zmianowej
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne – jest to dla nas bardzo ważne

Mile widziane:

  • Podstawowa znajomość konfiguracji urządzeń sieciowych
  • Podstawowa znajomość systemów telekomunikacyjnych
  • Doświadczenie we wsparciu projektów IT

Oferujemy:

  • Udział w sukcesie najszybciej rozwijającej się linii lotniczej w Europie
  • Kontakt z nowoczesnymi technologiami IT i światowymi liderami wśród dostawców
  • Unikalną na polskim rynku możliwość pracy w branży lotniczej
  • Możliwość rozwoju kompetencji
  • Pakiet benefitów, w tym bilety lotnicze w ramach siatki połączeń LOT-u w bardzo atrakcyjnych cenach dla Ciebie i Twoich bliskich
  • Możliwość rozwoju w strukturach organizacji
Kontrast:
en pl