Specjalista ds. ServiceDesk
Miejsce pracy: Warszawa
2025
Do Twoich zadań będzie należało:
- Bezpośrednie oraz zdalne wsparcie użytkowników w zakresie stacji roboczych, drukarek, telefonów
- Instalacja, konfiguracja i aktualizacja stacji roboczych
- Inwentaryzacja zasobów IT w zakresie stacji roboczych i urządzeń peryferyjnych
- Nadawanie uprawnień dla użytkowników
- Udział w testowaniu nowych rozwiązań
- Implementację zasad polityki bezpieczeństwa stacji roboczych, systemów, danych
Nasze oczekiwania:
- Doświadczenie w Dziale HelpDesk/ServiceDesk lub pokrewnym Dziale Wsparcia Użytkownika
- Wiedza z zakresu systemów Windows, w tym 10 i 11
- Znajomość pakietu Microsoft Office 365
- Znajomość zagadnień związanych z konfiguracją sieci LAN, Wi-Fi, VoIP, Active Directory
- Znajomość języka angielskiego (B1/B2)
- Sumienność i systematyczność oraz umiejętność szybkiego przyswajania wiedzy w nowym środowisku
- Gotowość do pracy zmianowej
- Wysokie umiejętności komunikacyjne – jest to dla nas bardzo ważne
Mile widziane:
- Podstawowa znajomość konfiguracji urządzeń sieciowych
- Podstawowa znajomość systemów telekomunikacyjnych
- Doświadczenie we wsparciu projektów IT
Oferujemy:
- Udział w sukcesie najszybciej rozwijającej się linii lotniczej w Europie
- Kontakt z nowoczesnymi technologiami IT i światowymi liderami wśród dostawców
- Unikalną na polskim rynku możliwość pracy w branży lotniczej
- Możliwość rozwoju kompetencji
- Pakiet benefitów, w tym bilety lotnicze w ramach siatki połączeń LOT-u w bardzo atrakcyjnych cenach dla Ciebie i Twoich bliskich
- Możliwość rozwoju w strukturach organizacji