Manager formacji ds. rozwoju inicjatyw strategicznych HR Grupy Kapitałowej

Miejsce pracy: Warszawa
PGL/2025/06

Do Twoich zadań będzie należało:

  • Operacjonalizacja strategii HRM oraz proponowanie nowych inicjatyw wspierających realizacje strategii, wyzwań i potrzeb biznesowych grupy Kapitałowej;
  • współtworzenie działań/inicjatyw integrujących spółki i promujących wspólne wartości;
  • Wdrażanie przedsięwzięć promujących wewnętrzny rynek pracy w grupie kapitałowej w ścisłej współpracy z dyrektorami HR spółek grupy kapitałowej
  • Wdrażanie przedsięwzięć zmierzających do standaryzacji polityk i zasad zarządzania kapitałem ludzkim w grupie kapitałowej PGL
  • Monitorowanie i koordynowanie realizacji projektów HR w grupie kapitałowej – od planowania po wdrożenie i raportowanie;
  • Koordynowanie prac zespołów projektowych, organizowanie zasobów, ustalanie priorytetów oraz nadzór nad realizacją zadań w czasie i budżecie;
  • zarzadzanie formacją, Backlogiem Formacji, monitorowanie postępów działań HR, identyfikowanie ryzyk i wdrażanie działań korygujących;
  • Organizacja i prowadzenie spotkań projektowych, przygotowywanie raportów, harmonogramów oraz prezentacji;
  • Współpraca z Dyrektorami HR Spółek GK, HR Business Partnerami, działem komunikacji wewnętrznej, IT, liderami projektów oraz innymi działami wspierającymi realizację wspólnych inicjatyw HR w Grupie kapitałowej
  • Wspieranie wdrożeń systemów i narzędzi HR w całej grupie (np. platformy do oceny pracowników, narzędzia rekrutacyjne, benefity, systemy raportowania HR);
  • Zapewnienie spójności działań HR z politykami wewnętrznymi, przepisami prawa i założeniami strategicznymi grupy.

Nasze oczekiwania:

  • Minimum 5 lat doświadczenia w prowadzeniu projektów HR lub projektów transformacyjnych w dużych organizacjach o złożonej strukturze;
  • Umiejętność prowadzenia inicjatyw we współpracy z zespołami zwinnymi powoływanymi na czas trwania danej inicjatyw – od koncepcji po wdrożenie i ewaluację;
  • Znajomość kluczowych obszarów HR (np. rozwój pracowników, kultura organizacyjna, employer branding, ocena i zaangażowanie, systemy wynagrodzeń);
  • Doświadczenie w zarządzaniu wieloma projektami jednocześnie oraz w pracy z zespołami rozproszonymi; formacja, zwinne metody pracy.
  • Znajomość narzędzi do zarządzania projektami
  • Silne umiejętności interpersonalne, organizacyjne i prezentacyjne;

Oferujemy:

  • Realny wpływ na rozwój funkcji HR i kultury organizacyjnej w strukturze grupy kapitałowej;
  • Pracę w dynamicznym środowisku projektowym z dużą samodzielnością i przestrzenią do inicjatywy;
  • Możliwość udziału w projektach transformacyjnych o dużym zasięgu biznesowym;
  • Szeroki pakiet benefitów, w tym zniżki na bilety lotnicze w ramach siatki połączeń LOT oraz wybranych linii lotniczych.
Kontrast:
en pl