Category Manager

Miejsce pracy:Warszawa

Zakres obowiązków

  • Przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań zakupowych – silniki, części lotnicze

  • Koordynowanie procesu wyboru dostawcy poprzez określenie założeń handlowych, negocjacje, analizę i monitoring trendów rynkowych oraz uzgadnianie warunków zawieranych przez firmę umów przy udziale innych jednostek merytorycznych PGL S.A.

  • Renegocjacja istniejących kontraktów

  • Wdrażanie długofalowych strategii działania dla kategorii zakupowej

  • Wspieranie klientów wewnętrznych w definiowaniu bieżących i przyszłych potrzeb oraz konsolidacji zakupów w grupie kapitałowej

  • Rekomendowanie działań optymalizujących koszty Spółki i usprawnień w obszarze zakupów

Nasze wymagania

  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki ekonomiczne, techniczne

  • Minimum dwuletnie doświadczenie w pracy na samodzielnym stanowisku w obszarze zakupów

  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego min B2

  • Samodzielność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki

  • Umiejętności analityczne oraz znajomość programów z rodziny MS Office. Mile widziana znajomość SAP

  • Doświadczenie w budowaniu efektywnych relacji z klientem

  • Umiejętności negocjacyjne i komunikacyjne oraz współpracy w zespole

Oferujemy

  • Współpracę w ramach atrakcyjnego kontraktu B2B

  • Udział w ciekawych projektach w dużej i złożonej organizacji w centralnym Biurze Zakupów

  • Możliwość rozwoju, wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań.

  • Bogaty pakiet świadczeń, socjalnych, w tym bilety lotnicze na wszystkie rejsy LOT-u

  • Miłą atmosferę pracy

Kontrast:
en de pl