Category Manager
Zakres obowiązków
-
Przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań zakupowych – silniki, części lotnicze
-
Koordynowanie procesu wyboru dostawcy poprzez określenie założeń handlowych, negocjacje, analizę i monitoring trendów rynkowych oraz uzgadnianie warunków zawieranych przez firmę umów przy udziale innych jednostek merytorycznych PGL S.A.
-
Renegocjacja istniejących kontraktów
-
Wdrażanie długofalowych strategii działania dla kategorii zakupowej
-
Wspieranie klientów wewnętrznych w definiowaniu bieżących i przyszłych potrzeb oraz konsolidacji zakupów w grupie kapitałowej
-
Rekomendowanie działań optymalizujących koszty Spółki i usprawnień w obszarze zakupów
Nasze wymagania
-
Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki ekonomiczne, techniczne
-
Minimum dwuletnie doświadczenie w pracy na samodzielnym stanowisku w obszarze zakupów
-
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego min B2
-
Samodzielność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki
-
Umiejętności analityczne oraz znajomość programów z rodziny MS Office. Mile widziana znajomość SAP
-
Doświadczenie w budowaniu efektywnych relacji z klientem
-
Umiejętności negocjacyjne i komunikacyjne oraz współpracy w zespole
Oferujemy
-
Współpracę w ramach atrakcyjnego kontraktu B2B
-
Udział w ciekawych projektach w dużej i złożonej organizacji w centralnym Biurze Zakupów
-
Możliwość rozwoju, wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań.
-
Bogaty pakiet świadczeń, socjalnych, w tym bilety lotnicze na wszystkie rejsy LOT-u
-
Miłą atmosferę pracy