Aktualności z LS Airport Services to zmiany w Zarządzie i podsumowanie wyników operacyjnych za 2024 rok. Spółka dołączyła też do nowej akcji Lotniska Chopina

17 stycznia Rada Nadzorcza Spółki podjęła decyzję o powołaniu 3‑osobowego Zarządu LS Airport Services S.A. na 3‑letnią, VIII kadencję, która rozpoczęła się 18 stycznia br. Stanowisko Prezesa Zarządu objął Pan Konrad Mirowski – dotychczasowy Prezes. Członkiem Zarządu ds. Operacyjnych został pełniący dotychczas tę funkcję Pan Marcin Warsicki. Jednocześnie decyzją Rady Nadzorczej Spółki, Członek Zarządu ds. Finansowo-Ekonomicznych dołączy do powyższego składu Zarządu w marcu. 

Aleksandra Michalska-Fronczykowska
Dyrektor ds. Korporacyjnych i Prawnych

Rok 2024 był dla LS Airport Services S.A. niezwykle intensywny, jednak pomimo zwiększonej liczby obsłużonych operacji lotniczych oraz pojawiających się nieregularności, wskaźnik punktualność operacji obsługiwanych przez nasz zespół został utrzymany na wysokim poziomie i wyniósł 99,79% OTP. W 2024 r. pracownicy LS Airport Services S.A. obsłużyli 85 205 rejsów (wzrost o 9% w stosunku do roku 2023), 9 858 365 pasażerów (wzrost o 11% w stosunku do roku 2023) i 6 288 925 bagaży (wzrost o 9% w stosunku do roku 2023). W naszych oddziałach cargo zlokalizowanych w Warszawie i Katowicach obsłużyliśmy również 108 548 ton frachtu lotniczego cargo (co daje wzrost o 11,5% w stosunku do roku 2023). 

Marcin Warsicki
Członek Zarządu ds. Operacyjnych

W związku z przystąpieniem Lotniska Chopina do Międzynarodowego Programu „Hidden Disabilities Sunflower”, wszyscy pracownicy LS Airport Services S.A. zatrudnieni w Oddziale Handling Warszawa i mający bezpośredni kontakt z pasażerami, zostaną przeszkoleni z obsługi pasażerów z tzw. ukrytymi niepełnosprawnościami. Celem programu „Hidden Disabilities Sunflowers” jest zwiększenie świadomości na temat dysfunkcji, których nie widać w pierwszym kontakcie, tj. autyzm, lęki, ADHD, choroby przewlekłe. Symbol Słonecznika na zielonym tle, widoczny jako gadżet lub element ubioru pasażera, jest dyskretną informacją dla pracowników lotniska, że dana osoba może potrzebować dodatkowego wsparcia. Pasażer korzystający z symbolu „Sunflower” nie jest pasażerem PRM tzn., że nie wymaga asysty, natomiast w razie potrzeby na każdym etapie podróży może prosić o dodatkową pomoc. Pierwszym lotniskiem w Polsce, które dołączyło do Programu „HD Sunflower” w 2020 roku, było Lotnisko Kraków-Balice im. Jana Pawła II. 

Rafał Sterpejkowicz
Manager Działu Obsługi Pasażerskiej
w Oddziale Handling Warszawa

„Przegląd Lotniczy” jest wspólnym projektem
zespołów komunikacji korporacyjnej Spółek należących do Grupy PGL.

Redakcja:

Aleksandra Mościbrodzka
Eliza Mosionek
Anastazja Woitiul
Aneta Przybylska
Anna Szczygieł

Wydawca:

Polska Grupa Lotnicza S.A.
ul. Komitetu Obrony Robotników 45A
02 – 146 Warszawa

Wszystkie prawa zastrzeżone. Dalsze rozpowszechnianie treści biuletynu bez zgody wydawcy jest zabronione.

Post Views: 178