Nowy benefit dla pracowników LS Technics.  

Za pośrednictwem platformy HearMe pracownicy LST zyskali dostęp do doświadczonych specjalistów wielu dziedzin, m.in. psychologów, terapeutów, psychodietetyków oraz coachów. Dzięki indywidualnym sesjom mogą nauczyć się radzenia sobie ze stresem, rozwijać swoje kompetencje i dbać o dobre samopoczucie na co dzień.

W ten sposób LS Technics idzie z duchem czasu, dbając o komfort pracowników i stwarzając im jak najlepsze warunki do rozwoju.

Anna Szczygieł
Communication Manager

LS Technics konsekwentnie powiększa swoją infrastrukturę. Dzięki umowie najmu części hangaru H2 od Enter Air, zyskaliśmy kolejny slot obsługowy na lotnisku w Katowicach-Pyrzowicach. W nowo zajmowanej powierzchni trwa już przegląd techniczny Embraera 195 należącego do linii Portugalia Airlines. Slot będzie także linią wspomagającą dla innych procesów obsługowych w stacji KTW, co pozwoli na płynną i efektywną pracę wszystkich linii. 

LS Technics stawia na cyfryzację – współpraca z Ultramain Systems
LS Technics nawiązało strategiczną współpracę z Ultramain Systems – światowym liderem w dziedzinie zaawansowanych rozwiązań cyfrowych dla lotnictwa. Dzięki temu wdrażamy system ULTRAMAIN M&E – jedno z najbardziej intuicyjnych narzędzi wspierających naprawy, konserwacje, inspekcje i przeglądy samolotów.

Co to oznacza dla LST?
Ograniczenie papierowej dokumentacji – szybki, bezpieczny dostęp do danych w czasie rzeczywistym,
Większą kontrola i efektywność – sprawniejsze zarządzanie procesami MRO na każdym etapie,
Nowoczesne i mobilne środowisko pracy – intuicyjny system dostępny także na urządzeniach mobilnych.

To dla nas ważny krok w stronę cyfrowej transformacji i dalszego rozwoju. 

Zdjęcie: Tomasz Duda
Post Views: 286