SIERPIEŃ 2025

Polskie Linie Lotnicze LOT zaktualizowały swoją deklarację standardów przetargowych, potwierdzając tym samym zaangażowanie w budowanie przejrzystych, etycznych i zrównoważonych relacji biznesowych. Po raz pierwszy tego typu dokument został podpisany w 2015 roku. W 2025 roku PLL LOT odświeżyły deklarację dla standardów tzw. Białej Księgi Branży Komunikacji Marketingowej, opracowanej w Dialogu Branżowym przez reprezentantów agencji, marketingu i zakupów, która opisuje praktyki prowadzące do efektywności współpracy poprzez profesjonalne procesy i partnerstwo. 

Polskie Linie Lotnicze LOT wprowadziły specjalną usługę LOT Stopover, która umożliwia pasażerom nie tylko zaplanowanie dłuższego pobytu w Warszawie, ale również wzbogacenie swojej podróży o wyjątkowe doświadczenia i dedykowane korzyści. Nowa usługa przysługuje podróżnym, którzy rozważają możliwość zatrzymania się w Polsce od 24 godzin do ośmiu dni. 

Lipiec 2025 roku był kolejnym miesiącem rekordowych wyników operacyjnych Polskich Linii Lotniczych LOT. Po znakomitym pierwszym półroczu, narodowy przewoźnik odnotował najlepszy miesiąc w swojej 96-letniej działalności. W lipcu LOT obsłużył największą w historii firmy liczbę pasażerów, a samoloty spędziły w powietrzu rekordową liczbę godzin, pokonując jednocześnie najdłuższy dystans. 

W najnowszym odcinku cyklu „LeciMY” przedstawiamy nowości, które już niedługo pojawią się na pokładach PLL LOT. Gościem jest Tomasz Misiak, Zastępca Dyrektora Biura Rozwoju Produktu i Customer Experience, który opowiada o projektowaniu i modernizacji kabin samolotów, nowej flocie, renowacji saloniku biznesowego Polonez na Lotnisku Chopina w Warszawie oraz otwarciu LOT Business Lounge na lotnisku O’Hare w Chicago. 

Joanna Krzyżaniak
Corporate Communications Department Manager
PLL LOT

Post Views: 40