FlyLili nowym klientem LS Airport Services
w Krakowie

Zdjęcie: LSAS

LS Airport Services na konferencji o przyszłości lotnictwa. Na początku kwietnia przedstawiciele LS Airport Services S.A. uczestniczyli w Międzynarodowej Konferencji Naukowej „Inżynieria Ruchu Lotniczego”, organizowanej przez Politechnikę Warszawską. Wydarzenie zgromadziło ekspertów branży lotniczej i środowiska akademickiego, stając się areną wymiany wiedzy i doświadczeń. Podczas panelu dyskusyjnego „Przyszłość lotnictwa – wyzwania i rozwój kadry” Ewelina Mordarska, Dyrektor Oddziału Handling Warszawa LSAS, omówiła rosnące wyzwania dla branży. Podkreśliła kluczową rolę inwestycji w rozwój i kształcenie specjalistów, niezbędnych do obsługi intensyfikującego się ruchu lotniczego. Konferencja została zorganizowana przez Zakład Inżynierii Transportu Lotniczego i Teleinformatyki Wydziału Politechniku Warszawskiej we współpracy ze Studenckim Kołem Naukowym Transportu Lotniczego. LS Airport Services był partnerem wydarzenia. 

Aneta Przybylska
Starszy Specjalista ds. Komunikacji i Marketingu

FlyLili nowym klientem LS Airport Services w Krakowie. Pod koniec marca grono klientów LS Airport Services S.A. w krakowskim oddziale powiększyło się o nowego przewoźnika – linię lotniczą FlyLili. LSAS zapewnia kompleksową obsługę naziemną rumuńskiego przewoźnika, obejmującą zarówno obsługę pasażerską, jak i obsługę płytową. Pierwszy rejs FlyLili na trasie Tel Awiw – Kraków odbył się 20 marca i został zrealizowany Airbusem A320 z 180 pasażerami na pokładzie. Zespół LSAS z radością powitał nowego partnera na krakowskim lotnisku. Zapraszamy do obejrzenia zdjęć z inauguracyjnego lotu. 

Piotr Niedziela
Dyrektor Oddziału Handling Kraków

Katowicki oddział LSAS na spotkaniu AIRE o obsłudze PRM. Na początku kwietnia przedstawiciele Oddziału Handling Katowice LS Airport Services S.A. uczestniczyli w spotkaniu pt.„Facilitating Passengers with Reduced Mobility (PRMs)”, zorganizowanym przez europejskie stowarzyszenie AIRE. Celem wydarzenia było omówienie najnowszych regulacji dotyczących obsługi pasażerów z niepełnosprawnościami. Marlena Twardokęs i Marta Rosik z katowickiego oddziału LSAS zaprezentowały procesy obsługi PRM na lotnisku Katowice-Pyrzowice, wskazując na stały wzrost liczby pasażerów korzystających z tej formy wsparcia. Spotkanie stworzyło przestrzeń do wymiany doświadczeń z innymi przedstawicielami sektora lotniczego, podkreślając rosnące znaczenie dostępności i jakości obsługi PRM w transporcie lotniczym. 

Marlena Twardokęs
Manager Oddziału Handling Katowice

Post Views: 71